tiistai 27. lokakuuta 2015

Raitoihin rakastunut

Dear Diary, 

Olen taas täällä, mutten kauhean uusiutuneena. Teen edelleen vain raitaa. Puhelimen facebookseinä osaa nykyään paremmin valikoida millaisita päivityksistä olen kiinnostunut, eli feedille ilmestyy pääosin villasukkia! Eniten inspiroidun raikkaista raidallisista. 

Olen aina vältellyt mustaa, koska vaatii aika hyvän valaistuksen, että jaksaa kerroksia laskeskella. Nyt musta on tainnut kuitenkin ujuttautua minun puikoille pysyvästi. Se saa muut värit hohtamaan. 




Jossain välissä tein pojalle housut ja bodyn. Bodeja syntyi itseasiassa kaksi, kun halusin tuhota tehokkaasti koko kankaan lopun. Hihattomat bodyt on järkeviä. Mikä on ahdistavampaa kuin kahdet pitkät hihat päällekäin nyt, kun yleensä kuitenkin toisen paidankin tarvitsee? Syntyi setti hyvinkin paljon omaan makuun. 



Yhdet minipuolipotkarit sai tänään myös kuminauhan ja homma on tätä myöten taputeltu. 




Blogin fb-sivut saa tasaisen varmasti uusia tykkäyksiä! Tuntuu hassulta, mutta koska joskus vitsailin pitäväni arvonnan kun 100 menee rikki, niin nyt alan hiljalleen suhtautua asiaan vakavammin! Hitsi vie, se on kohta alettava sanoista tekoihin! Aika hauskaa, olen salaa ihan pähkinöinä... 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti